بوسه ام را می گذارم پشت در....


خصوصی

خصوصی یعنی خصوصی دیگه....

 

بوسه ام را می گذارم پشت در .................. قهرکردی , قهرکردم , سر به سر

می روی در خـلـوت تـنهایی ات ................. می روم من هم , به تنهایی سفر 

آه... اما بی تو , تنـها می شـوم ................. بی تو تـنها مرد شـبـها می شـوم

بی تو آخر , عشق هم بی معنی است ...... بی تو من , شکل معما می شوم

وب می دانم که نقطه ضعف نیست ........... عشق قدرت می دهد , از ضعف نیست

دوستت دارم و می دانم , تو هم ................ دوستم داری , و این یک حرف , نیست

تق وتق ..... , در را برایم باز کن .................. تق و تق ....., باشد برایم نــــــــاز کن

تق و تق ....., تقریبا این در باز شد ............... تــو بـــیــا , در را تــمـــامـــا بــــاز کن

آه می دانستم این را , آشتی ؟.................... من غـرورم را شکستم , داشتــــی ؟

خب دگر , این اشک ها را پاک کن ................ آمدم , حالا تو با من آشــــتـــــــــی ؟  

  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 13:48 توسط بهروز | |


Power By: LoxBlog.Com